اینجا همه چی در همه

اینجا همه چی در همه

اینجا همه چی در همه

۱۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است


داستان بازی Assassins Creed Revelations Gold Edition چند سال پس از وقایع نسخه Brotherhood رخ می دهد، سال ۱۵۱۱ بعد از میلاد مسیح می باشد و اتزیو که یکی از نوادگان الطایر است در سنی حدود ۵۰ سالگی به سر می برد و دیگر برای خود یک اساسین با تجربه شده است و می تواند هر دشمنی را از پای در آورد. وی به سرزمین آب و اجدادی خود یعنی قسطنطنیه (ترکیه) باز می گردد تا دلیل مرگ الطایر را بیابد، در طول بازی صحنه هایی از جَد خود را مشاهده می کند که یاد آور صحنه هاییست که الطایر در آنجا حضور داشته است. حال در اینجا اتزیو باید با حکومت عثمانی دست و پنجه نرم کند و به جنگ بین اساسین ها و تمپلار ها خاتمه دهد. قلعه اجدادی اساسین ها در این بازه از تاریخ به دست تمپلارهای عثمانی افتاده است و اتزیو نیز کلید فاش شدن تمامی این اتفاقات و چگونگی مرگ الطایر است. از سوی دیگر، داستان دزموند مایلز هم ادامه می یابد، از جایی که او با Hidden Blade خود شخصیت لوسی را به قتل می رساند و همچنین مشتاق است که بداند در گذشته چه اتفاقاتی برای اجدادش افتاده است.

Assassins Creed Revelations Gold Edition v1.03 PC-Darck

Assassins-Creed-Revelations-pc-cover

 گفتنیست نویسنده داستان بازی دیگر “جفری یولهام” و “کوری مِی” نمی باشند و شخصی به نام “داربی مَک دویت” نویسندگی این نسخه را بر عهده دارد. ظاهراً نویسنده داستان به خوبی می داند که چطور وقایع نسخه اول و نسخه Revelations را با یکدیگر ترکیب کند تا مخاطب ضمن بازی کردن و لذت بردن، خاطرات قدیمی اش از سری Assassin’s Creed را نیز در جلوی چشمانش ببیند.

 

 بخش چند نفره AC: Revelations نیز همانند نسخه قبل در بازی گنجانده شده و اینبار تیم سازنده این بخش را تکمیل کرده است تا بازیکنان بیشتر از قبل بتوانند لذت ببرند. در اینجا نیز با ارتقاء سطح خود می توانید آیتم ها و وسایل خود را در Abstergo آپدیت کنید و یا آیتم جدیدتری را خریداری کنید، خانوم آندرین مانوِر تهیه کننده المان ها و آیتم های بخش چند نفره بازی اعلام کرده است: “یکی از آیتم های جذاب این بخش استفاده از Hook Blade می باشد که به کمک آن می توانید دیگر بازیکنان را از پای در آورید. شخصیت های جدید، کاستومایز کردن المان ها، نقشه های جدید و متنوع و همچنین حالت های جدید نیز از دیگر برنامه های ما برای این بازی است، ما بر این باور هستیم که همه این کارها دست به دست هم می دهند و بازی AC: Revelations را قدرتمندتر و محبوب تر از قبل جلوه می دهند.”

منبع توضیحات: فروم گیمرزلند

 

لیست بسته های الحاقی موجود در نسخه Gold Edition بازی:

– The Lost Archive

– Vlad The Impaler’s Prison

– Mediterranean Traveler Map Pack

– The Ancestors Character pack

– Turkish Assassin Armor Outfit

– Armor of Brutus Outfit

– Altair Skin Outfit

– Weapon Capacity Upgrades for Crossbow, Pistols & Bombs

– Update v1.03

 

تصاویری از محیط بازی:

Assassins-Creed-Revelations-screenshots Assassins-Creed-Revelations-screenshots

Assassins-Creed-Revelations-screenshots Assassins-Creed-Revelations-screenshots

Assassins-Creed-Revelations-screenshots Assassins-Creed-Revelations-screenshots

دانلود

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۲:۲۶
amirreza adl

روند داستان بازی Assassin’s Creed III: Complete Edition بسیار پر فراز و نشیب است. بازی آغازی کسل کننده و کند دارد اما با وارد شدن اولین شوک بازی در مورد پدر کانر ، داستان بازی روند مثبتی در پیش می گیرد. داستان بازی دوران کودکی و نوجوانی کانر و چگونگی تبدیل شدنش به یک اساسین حرفه ای را بسیار ناقص و الکن روایت می کند. در ادامه بازی نیز ، داستان روند سطحی خود را ادامه می دهد. چگونگی آشنایی کانر با سران لیبراسیون ها و همراهی وی با آن ها بسیار سطحی روایت می شود. حوادث و اتفاقات بعدی داستان از جمله ملاقات کانر با پدرش و مجادله های کانر با تمپلار ها نیز بودن منطق روایی است و تمامی حوادث پایانی داستان بدون هیچ مقدمه ای روی می دهند و به هیچ عنوان وقایع داستان حسی را به بازی کننده منتقل نمی کنند. از دیگر ضعف های پردازش داستانی بازی می توان به نبود شخصیت زن در بازی اشاره کرد. در نسخه های پیشین شخصیت های زن ، نقش موثری در جذابیت و سیر وقایع داستان ایفا می کردند و نبود شخصیت زن در بازی ، هم به روند داستان و هم به شخصیت پردازی کانر آسیب می رساند.

Assassin’s Creed 3 Complete Edition v1.06 PC-Darck

Assassins-Creed-III-pc-cover

شخصیت پردازی را می توان از نکات منفی بازی دانست. کانر به عنوان شخصیت اصلی بازی پردازش ضعیفی دارد ، به طوری که هیچ گاه مخاطب دلیل تصمیم های عجولانه و غیر منطقی اون را نمی فهمد و هیچ گاه با او احساس همذات پنداری نکرده و با او در داستان همراه نمی شود.همچنین شخصیت ایزراییل نیز پردازش مناسبی ندارد و مخاطب باید او را باالجبار به عنوان پیر دانا بپذیرد. همچنین دیگر همراهان کانر و سران لیبراسیون ها به خوبی شخصیت پردازی نمی شوند. اما بر خلاف شخصیت های مثبت ، شخصیت های منفی داستان نظیر پدر کانر و چارز لی ، شخصیت پردازی دقیق و مناسبی دارند. همچنین جرج واشنگتن علیرغم حضور کوتاهش ، از شخصیت پردازی خوبی برخوردار است.

 

المان های پلتفرمر در این عنوان نسبت به نسخه های پیشین با تغییر خاصی مواجه نشده است. این در حالی است که نسخه دوم تغییرات بسیار زیاد و تأثیر گذاری را نسبت به نسخه اول به بخش پلتفرمر وارد کرده بود. روند این تغییرات در “برادری” هم ادامه داشت اما در این نسخه تنها تغییرات این بخش اضافه شدن برخی از درختان به این بخش و توانایی گذشتن ستون ها است. نکته قابل توجه کم کاربرد بودن تغییرات این نسخه است. درختان درون شهر قابلیت پلتفرمر ندارند و در مکان هایی درختانی با قابلیت پلتفرمر وجود دارد ، نیازی به استفاده از درختان نیست. در واقع این درختان برای جایگزینی ستون ها در ایتالیا ، به این بازی اضافه شده اند که نقش خود را به خوبی ایفا نمی کنند.

منبع توضیحات: دنیای بازی

 

لیست بسته های الحاقی موجود در نسخه Complete Edition بازی:

– The Hidden Secrets Pack

– The Battle Hardened Pack

– Benedict Arnold

– The Tyranny of King Washington

– “Infamy, Betrayal, Redemption”

– Update 1.06

 

تصاویری از محیط بازی:

Assassins-Creed-III-screenshots Assassins-Creed-III-screenshots

Assassins-Creed-III-screenshots Assassins-Creed-III-screenshots



Assassins-Creed-III-screenshots



دانلود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۲:۲۴
amirreza adl


بازی NieR: Automata به مانند عنوان اصلی یک بازی اکشن نقش آفرینی است که توسط Platinum Games در حال ساخت است و به وسیله کمپانی اسکوئر انیکس نیز منتشر خواهد شد. این عنوان بر روی پلتفرم های پلی استیشن ۴ و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. بازی در همان دنیای بازی اصلی این سری اتفاق می افتاد که خود بخشی از دنیا و در واقع اسپین آف سری Drakengard است. در NieR: Automata شاهد نبردی سخت و مرگبار بین ماشین ها (که توسط گروهی مهاجم از دنیای دیگر ساخته شده اند) و بازمانده های جوامع انسانی هستیم. داستان این بازی، مبارزات ربات آندروید combat android) 2B)، هم تیمی او ۹S و obsolete prototype) A2) را دنبال می کند. NieR: Automata همان تم آخرالزمانی و post-apocalyptic بازی NieR را با خود به همراه دارد و در واقع این عنوان در ادامه پایان پنجم بازی اصلی رخ می دهد و سازندگان برای بیان داستان NieR: Automata، پنجمین پایان بازی اصلی را انتخاب کرده اند و به عنوان مرجع قرار داده اند. در عین این که NieR: Automata همان اتمسفر تاریک و غمزده سری Drakengard و داستان گویی چند شاخه آن را دنبال می کند ولی هیچ گونه ارتباط داستان گویی مستقیمی بین NieR: Automata و هیچ عنوان دیگری در این سری وجود ندارد.

NieR Automata Full Unlocked Day One Edition PC-3DM + FitGirl + CorePack

|کرک ورژن ۳ بازی Nier.Automata-Day.One.Edition.v1787043.Crack.V3.by.BALDMAN اضافه شد|

NieR-Automata-pc-cover

بازی در زمان نامعلومی بعد از وقایع بازی اصلی رخ می دهد و همانطور که قبلا اشاره شد جول محور مبارزه بین بازماندگان انسان ها و ارتش ماشینی ساخته شده توسط مهاجمانی از دنیای دیگر، می چرخد. حملات شدید اولیه بیگانگان انسان ها را مجبور کرده است تا به ماه نقل مکان کنند. انسان ها از این منظقه، ربات هایی مبارز که به طور کلی به ان ها “YoRHa” گفته می شود را به زمین می فرستند تا با مهاجمان در این جنگ تحمیلی مبارزه نمایند. این نوع از ربات ها با این که گفته می شود کاملا عاری از احساس هستند و حتی نام واقعی هم ندارند، اما به وضوح هر کدام شخصیتی خاص دارند و رفتارهایی که آن ها را از دیگر همراهانشان ممایز می سازد و حالتی انسانی تر به آن ها می دهد. YoRHa ها از محلی به نام Bunker فرمان می گیرند که پایگاهی است در یک اربیت بالاتر از زمین برای سازماندهی مبارزه با ماشین های مهاجم و مقاومت در برابر آن ها.

 

پروتاگونیست اصلی بازی YoRHa No. 2 Model B یا به اختصار “۲B” نام دارد که یک اندروید YoRHa مدل مونث است و مدل رفتاری اصلی آن ها خونسرد و کاملا متمرکز بودن است. وی توسط YoRHa No. 9 Model S یا همان “۹S” که یک اندروید مختص شناسایی است و نسبت به تمامی مدل های دیگر واکنش های احساسی بیشتری را از خود نشان می دهد، همراهی می شود و هر دو توسط YoRHa Model A No. 2 یا همان “A2” که یک آندروید پروتوتایپ منسوخ شده از رده ۲B ها می باشد، محافظت می شوند که شخصیتی بسیار کم حرف دارد و همیشه ترجیح می دهد تا به تنهایی عمل کند. شخصیت های دیگری نیز در بازی حضور دارند مانند فرمانده گروه که یک آندروید فرماندهی در مرکز Bunker است، Adam and Eve که دو برادر هستند با انگیزه های نامعلوم، Pascal که ماشینی است با تمایل بسیار زیاد به صلح و مخالف درگیری و جنگ، Devola و Popola که اندروید هایی هستند که گروه مقاومت را یاری می کنند، شخصیت اصلی و پروتاگونیست بازی اصلی NieR یعنی Emil که در طول سال ها حافظه اش را از دست داده است، اندرویدهای اجرایی مختلف و همین طور پادهایی که واحدهای YoRHa را در مبارزات یاری می کنند و به نوعی نقش حمایتی در مبارزات و واسطه ارتباطی بین مرکز Bunker و واحدهای YoRHa را دارا هستند. همچنبین دیگر شخصیت هایی هم از بازی اصلی NieR و عنوان Drakengard 3 نیز حضور دارند.

منبع توضیحات: گیم فا

 

تصاویری از محیط بازی:

 NieR-Automata-screenshots  NieR-Automata-screenshots

 NieR-Automata-screenshots  NieR-Automata-screenshots



 NieR-Automata-screenshots  NieR-Automata-screenshots


دانلود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۲:۲۰
amirreza adl

|قسمت هفتم از فصل دوم (زبان ژاپنی) در ادامه مطلب قرار گرفت|

|قسمت سوم از فصل دوم (دوبله انگلیسی) در ادامه مطلب قرار گرفت|

Attack-on-Titan-Season-2-2017-cover نام انیمیشن: Attack on Titan Season 1 and 2 – فصل اول و دوم انیمشین سریالی حمله به تایتان
سال انتشار: ۲۰۱۳-۲۰۱۷
مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۴ دقیقه
حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۸۰/۱۰۵ مگابایت
کیفیت: BluRay 720p/BluRay x265 720p/BluRay x265 1080p/BluRay 1080p/Web-DL 720p/Web-DL x265 720p/WEB-DL x265 1080p
IMDB

خلاصه داستان: حمله به تایتان (به ژاپنی: Shingeki no Kyojin)، (به انگلیسی: Attack on Titan)، (به معنی غول‌های در حال پیشروی)، یک مجموعه مانگای ژاپنی است که بدست هاجیمه ایسایاما نوشته و طراحی شده‌است. داستان آن در صد سال پس از ظهور غول‌های انسان‌نما می‌گذرد. غول‌هایی که دارای منطق و عقل انسانی نیستند اما علاقه شدیدی به کشتن انسان‌ها و خوردنشان دارند. انسان‌ها با زندگی در درون دیوارهایی بلند به زندگی آسوده‌ای ادامه می‌دهند تا اینکه پس از صد سال غولی بزرگ دیوار را خراب می‌کند. حمله به تایتان به موفقیتی تجاری نیز تبدیل شد چنانکه بیش از ۲۸ میلیون نسخه از مانگای آن تا پایان سال ۲۰۱۳ به فروش رسید و پخش انیمه آن باعث افزایش ناگهانی محبوبیت آن شد که البته با نقدهای بسیاری درباره داستان و فضای آن نیز همراه بود. داستان، حول ارن یگر (Eren Jaeger)، خواهر ناتنی‌اش میکاسا آکرمن (Mikasa Ackerman) و دوست این دو با نام آرمین آرلرت (Armin Arlert) می‌گذرد. پس از سقوط دیوار ماریا و شهر شیگانشیما (Shiganshima)، مادر ارن بدست یک غول کشته می‌شود و او قسم می‌خورد که انتقام انسان‌ها را از تایتان‌ها بگیرد. او به همراه دوستانش به ارتش ملحق می‌شود. بعدها در جریان یکی از مبارزات او متوجه می‌شود که قدرت تبدیل شدن به تایتان را دارد و از آن برای دفاع از انسان‌ها استفاده می‌کند و …

 



دانلود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۳:۰۱
amirreza adl


دانلود فیلم ایرانی جدید و بسیار زیبای سلام بمبئی با لینک مستقیم

فیلم سینمایی جدید سلام بمبئی را همینک از رسانه پردیس موزیک دانلود کنید.

Download New Video Called Salaam Mumbai With Direct Links And 4 Quality

در صورت نارضایتی صاحب اثر لینک دانلود برداشته خواهد شد.

جهت حمایت از صاحب اثر و سینمای ایران لطفا از فروشگاه های معتبر تهیه فرمایید.

دانلود فیلم سلام بمبئی

دانلود فیلم جدید سلام بمبئی با کیفیت عالی

موضوع : اجتماعی , عاشقانه

تاریخ انتشار : اردیبهشت 1396 – تاریخ تولید : 2015-2016

مدت زمان : یک ساعت و چهل و هفت دقیقه

نویسنده و کارگردان : فربان محمدپور , تهیه کننده : جواد نوروز بیگی

بازیگران :  محمدرضا گلزار , بنیامین بهادری , دیا میرزا , گلشن گروور , بهروز چاهل , شایلی محمودی , دیلیپ تاهیل , پونام دهلون , دکتر علی ایرانی , نصر الله قریشی , ایشا تیواری , سیمیران میشریکوتی , معصومه محمد پور , نسیم فروغ , نسرین یوسفی , فاطمه مرتاضی , مهتاب مهرنیا , حسین کوهستانی , ندا رحمانی , فروغ صافدل , ترانه عرب قبادی , کیمیا

خلاصه : «سلام بمبئی» ملودرامی عاشقانه است و داستان آشنایی یک دختر هندی و یک پسر ایرانی را روایت می‌کند که هر دو دانشجوی پزشکی هستند و درگیر اتفاقات پیچیده‌ای می‌شوند .

دوستان عزیز لطفا این فیلم را به صورت اورجینال از فروشگاه های معتبر سراسر کشور تهیه فرمایید


دانلود فیلم


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۲:۵۰
amirreza adl


دانلود قسمت پنجم 5 فصل پنجم سریال Prison Break با لینک مستقیم

قسمت پنج فصل 5 سریال Prison Break با چند کیفیت متفاوت

قسمت 5 فصل 5 سریال فرار از زندان

مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران و بازبینی شده

لینک های دانلود با 4 کیفیت متفاوت و 1080 به همراه زیر نویس فارسی قرار گرفت.

فصل 5 Prison Break

قسمت 5 فصل 5 سریال فرار از زندان Prison Break

خلاصه قسمت قبل : دیدیم که شیبا و لینکلن جان سالم از آنجایی که برای دریافت پاسپورت های جعلی رفته بود اند به در بردند پس از آن رمال و مایکل اسکافیلد و جا و ویپ در انفرادی هستند , پدر شیبا راهی برای آزاد کردن مایکل یا همان کنیل اوتیس دارد و برای اینکار مجبور است ماشین خود را معامله کند , مصطفی و دیگر نگهبانان زندان درحال فرار از زندان هستند ولی بهترین و شریف ترین آنها در زندان میماند و کشته خاوهد شد , راه خروج از انفرادی از سلول ابورمال که با حرف s نشان داده شده است شروع میشود , در آن سو تیودور بگول یا همان تی بگ به سراغ پل کلرمن میرد و پل جان خود را از دست میدهد ولی میفهند پوسایدن پشت تمامی این داستان هاست ولی پل جان خود را از دست خواهد داد ولی راه درست و رستگاری را به یکی از ماموران پوسایدن میدهد . آن سرباز آمریکایی مسیحی راه انفرادی را پیدا میکند ولی ابورمال با مایکل معامله میکند که به انها مسیر امن برای خروج دهد و فرار خواهند کرد و تلاش لینکلن و پدر شیبا بی نتیجه است و از طرفی مصطفی هم مرده و دیگر نمیشود مایکل را آزاد کرد ولی درب زندان را باز خواهد کرد! برای فرار نقشه ای به جا میدهند که سراغ اصلحه ها رود و به نوعی به ابورمال کلک بزنند ولی او میفهمد و میخواهد همه آنها را بکوشد ولی درعوض لینکلن به کمک آنها رفته و ابورمال سردسته داعش به دست ویپ کشته میشود و در اخبارهم نشان داده شده است…

ژانر : جنایی , اکشن , درام , ماجراجویی

بازیگران محبوب : Dominic Purcell , Wentworth Miller , Robin Tunney , Peter Stormare , Amaury Nolasco , Marshall Allman , Wade Williams , Paul Adelstein , Robert Knepper , Rockmond Dunbar , Sarah Wayne Callies , William Fichtner , Chris Vance , Robert Wisdom , Danay García , Jodi Lyn O’Keefe , Michael Rapaport , Mark Feuerstein , Inbar Lavi ,Augustus Prew

بازیگران جدید این فصل شامل : Mark Feuerstein , Marina Benedict , Augustus Prew , Rick Yune , Steve Mouzakis

موسیقی متن تیتراژ : رامین جوادی ( Ramin Djawadi )

زمان پخش : هر هفته چهارشنبه درج میشود.

زیر نویس : دارد

کیفیت ها فرار از زندان : 480 , 720 ,





دانلود فیلم
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۲:۴۴
amirreza adl

زندگی صنعتی بشریت باعث شده است تا لایه اوزون تخلیه شود و چندین حفره خطرناک در مناطق مختلف زمین ایجاد کند. زمین در معرض اشعات خورشیدی به صورت مستقیم قرار گرفته که بر روی رشد گیاهان تاثیر گذاشته و رادیکال های متعددی را برای جانورانی که رد آب زندگی می کنند به بار آورده و حیات وحش حیوانات تقریبا نابود شده است! زمین مورد آزار و اذیت نور خورشید می باشد و به منطقه ای بایر و بلااستفاده تبدیل شده است. بازی Scorch عنوانی اکشن با سرعت بالا می باشد که در دنیایی مدرن و آخر الزمان اتفاق می افتد. شما باید با موجودات عجیب و غریبی که بر حسب این شرایط بوجود آمده اند به نبرد بپردازید تا بتوانید جان خود را نجات دهید.

Scorch PC-HI2U

Scorch-pc-cover

تصاویری از محیط بازی:

Scorch-screenshots Scorch-screenshots

Scorch-screenshots Scorch-screenshots

Scorch-screenshots Scorch-screenshots


دانلود



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۲:۳۷
amirreza adl
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۱:۳۴
amirreza adl
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۰:۰۸
amirreza adl

سلام:

هر کس ربات تلگرام میخواست همه نوع ربات مانند ربات ضد اسپم برایش میسازیم و قیمتش هم مناسب است هر کس که می خواست به این ایدی برود 

Amirss15


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۰:۴۶
amirreza adl