اینجا همه چی در همه

اینجا همه چی در همه

اینجا همه چی در همه

دانلود بازی Assassins Creed Revelations Gold Edition برای PC

يكشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۲۶ ب.ظ


داستان بازی Assassins Creed Revelations Gold Edition چند سال پس از وقایع نسخه Brotherhood رخ می دهد، سال ۱۵۱۱ بعد از میلاد مسیح می باشد و اتزیو که یکی از نوادگان الطایر است در سنی حدود ۵۰ سالگی به سر می برد و دیگر برای خود یک اساسین با تجربه شده است و می تواند هر دشمنی را از پای در آورد. وی به سرزمین آب و اجدادی خود یعنی قسطنطنیه (ترکیه) باز می گردد تا دلیل مرگ الطایر را بیابد، در طول بازی صحنه هایی از جَد خود را مشاهده می کند که یاد آور صحنه هاییست که الطایر در آنجا حضور داشته است. حال در اینجا اتزیو باید با حکومت عثمانی دست و پنجه نرم کند و به جنگ بین اساسین ها و تمپلار ها خاتمه دهد. قلعه اجدادی اساسین ها در این بازه از تاریخ به دست تمپلارهای عثمانی افتاده است و اتزیو نیز کلید فاش شدن تمامی این اتفاقات و چگونگی مرگ الطایر است. از سوی دیگر، داستان دزموند مایلز هم ادامه می یابد، از جایی که او با Hidden Blade خود شخصیت لوسی را به قتل می رساند و همچنین مشتاق است که بداند در گذشته چه اتفاقاتی برای اجدادش افتاده است.

Assassins Creed Revelations Gold Edition v1.03 PC-Darck

Assassins-Creed-Revelations-pc-cover

 گفتنیست نویسنده داستان بازی دیگر “جفری یولهام” و “کوری مِی” نمی باشند و شخصی به نام “داربی مَک دویت” نویسندگی این نسخه را بر عهده دارد. ظاهراً نویسنده داستان به خوبی می داند که چطور وقایع نسخه اول و نسخه Revelations را با یکدیگر ترکیب کند تا مخاطب ضمن بازی کردن و لذت بردن، خاطرات قدیمی اش از سری Assassin’s Creed را نیز در جلوی چشمانش ببیند.

 

 بخش چند نفره AC: Revelations نیز همانند نسخه قبل در بازی گنجانده شده و اینبار تیم سازنده این بخش را تکمیل کرده است تا بازیکنان بیشتر از قبل بتوانند لذت ببرند. در اینجا نیز با ارتقاء سطح خود می توانید آیتم ها و وسایل خود را در Abstergo آپدیت کنید و یا آیتم جدیدتری را خریداری کنید، خانوم آندرین مانوِر تهیه کننده المان ها و آیتم های بخش چند نفره بازی اعلام کرده است: “یکی از آیتم های جذاب این بخش استفاده از Hook Blade می باشد که به کمک آن می توانید دیگر بازیکنان را از پای در آورید. شخصیت های جدید، کاستومایز کردن المان ها، نقشه های جدید و متنوع و همچنین حالت های جدید نیز از دیگر برنامه های ما برای این بازی است، ما بر این باور هستیم که همه این کارها دست به دست هم می دهند و بازی AC: Revelations را قدرتمندتر و محبوب تر از قبل جلوه می دهند.”

منبع توضیحات: فروم گیمرزلند

 

لیست بسته های الحاقی موجود در نسخه Gold Edition بازی:

– The Lost Archive

– Vlad The Impaler’s Prison

– Mediterranean Traveler Map Pack

– The Ancestors Character pack

– Turkish Assassin Armor Outfit

– Armor of Brutus Outfit

– Altair Skin Outfit

– Weapon Capacity Upgrades for Crossbow, Pistols & Bombs

– Update v1.03

 

تصاویری از محیط بازی:

Assassins-Creed-Revelations-screenshots Assassins-Creed-Revelations-screenshots

Assassins-Creed-Revelations-screenshots Assassins-Creed-Revelations-screenshots

Assassins-Creed-Revelations-screenshots Assassins-Creed-Revelations-screenshots

دانلود

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۳۱
amirreza adl

نظرات  (۳)

داداش ، صاف ورداشتی از تو سایت دانلودها کپی زدی خوشحالی؟
حداقل لینکای دانلود رو کامل میزاشتی
مگه میشه فقط یه پارت باشه؟! *_*
۱۴ آبان ۹۷ ، ۱۳:۰۶ سنگ مصنوعی
سلاام وبلاگ خوبی دارید بهتون تبریک میگم به سایت ما هم سر بزنید خوشحال میشم ممنونم 

ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی